3 Februari 2013

dit weekend eens begonnen aan de voorkant + cabine. Natuurlijk blijkt er weer meer aan de hand te zijn dan eerder gedacht. het is bijna onmogelijk je iedere keer weer voor te bereiden op wat je tegenkomt. roest in de wielkast is groter dan gedacht, als je eenmaal schuren gaat.

     

zo met het wiel eraf en op assteun en krik gaat er wel weer een wereld open:

er blijkt ook een behoorlijk gat te zitten in de wielkast en zijkant, duidelijk te zien in de motor ruimte nadat de ruitenvloeistof reservoir was gedemonteerd (doorkijk moet eigenlijk geen doorkijk zijn……

daarna ook nog de vloerbedekking in de cabine uitgebouwd,

beginnend met de afdichting van de stuurkolom

laag voor laag eruit tot de vloer leeg is

 

maar helaas kwam ook hier roest naar boven , de kunststoflaag die op de bodem vastgekleefd zit verraad door opwelvingen  roestsporen, en na een beetje bikken blijkt ook hier inderdaad het roestduvelke huisgehouden te hebben.

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *